دیدار مدیرعامل ایکنا با خانواده شهید تقوی + عکس
کد خبر: 4062953
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

دیدار مدیرعامل ایکنا با خانواده شهید تقوی + عکس

رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سیدمهدی تقوی، رئیس اسبق این سازمان، با خانواده وی دیدار کرد و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

دیدار مدیرعامل ایکنا با خانواده شهید تقوی + عکسبه گزارش ایکنا از قم، محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا ۱۸ خردادماه در سفر یک روزه خود به قم به همراه جمعی از معاونان و مدیران، به دیدار خانواده شهید سیدمهدی تقوی، رئیس اسبق این سازمان رفت.

خدیجه عقیقی، همسر حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سیدمهدی تقوی در این دیدار مسئولیت‌پذیری، دغدغه‌مندی نسبت به حل مشکلات مردم و جامعه را از ویژگی مهم این شهید برشمرد و اظهار کرد: وی همیشه دغدغه دین و مردم را داشت و جامعه ما به افرادی مانند ایشان شدیدا نیاز دارد.

وی ادامه داد: بنده بعد از 27 سال زندگی با ایشان، پس از شهادتش به معنای واقعی درک کردم که چه مرد باخدایی را از دست دادم و امروز نبودش در لحظه لحظه زندگی ما جاری و ساری است.

همسر شهید تقوی گفت: شهادت همسرم تلخی و شیرینی به همراه داشت؛ تلخی نبودش و شیرینی‌اش این بود که به عده‌ای از جمله خود من زندگی بخشید که بیشتر تأمل کنیم در اینکه چگونه باید در راه دین و مردم ادای خدمت کرد.

یادآور می‌شود، ۱۷ خردادماه، سالروز شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس اسبق سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۶ است. در این حادثه تروریستی، تعدادی از هموطنان به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام
captcha