به گزارش ایکنا از لرستان، با فراخوان نخستین جشنواره «تایپوگرافی القاب امام زمان(عج)» ۸۰ اثر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که داوری این آثار چهارشنبه، ۱۱ خرداد با حضور داوران حوزه گرافیک و هنرهای تجسمی انجام و ۱۲ اثر بهعنوان آثار برتر انتخاب شد که در آیین اختتامیه این جشنواره از آنان تجلیل شد.
در آیین اختتامیه جشنواره «تایپوگرافی القاب امام زمان(عج)» که امروز، ۲۵ خرداد در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد از ذبیحالله ذهابی، الهام وجدی، پرمیس طاهری، بهمن شمس، فاطمه دیرکوندی، هانیه کمانکش، نازنین اسفندیاری، سمیه کهنزاده، عاطفه امیدی، کمال گلمرادی، علی افضلی و مریم نقیبیگی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام