پویش اطعام عید غدیر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4065717
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

پویش اطعام عید غدیر در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیر مؤسسه مهر تابان مهدوی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت عید غدیر، از راه‌اندازی پویش اطعام روز عید در این مؤسسه خبر داد.

اطعام عید غدیر

حمیدرضا تاجی، مدیر مؤسسه مهر تابان مهدوی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با بیان اینکه این مؤسسه برای مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های متعددی تدارک می‌بیند، اظهار کرد: به‌مناسبت عید غدیر نیز برنامه‌هایی در دستورکار داریم که در زمان مقرر به مرحله اجرا درمی‌آید.

وی افزود: اجرای نمایش در معرفی عید غدیر، پویش تدارک اطعام روز عید و توزیع آن در میان نیازمندان به نیت فرج، حضور در بیمارستان‌ها و تبریک ولادت نوزادانی که در روز عید غدیر متولد می‌شوند و اعطای یک جلد قرآن به‌عنوان اولین هدیه زندگی آنها و گفت‌وگو با والدین به منظور انتخاب نام نیکو برای فرزندان‌شان و تشریح برکات انتخاب نام علی و زهرا، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به مناسبت عید غدیر است.

مدیر مؤسسه مهر تابان مهدوی درباره برنامه‌های فصل تابستان این مؤسسه نیز گفت: دوره‌های مختلفی در زمینه‌های دینی و معرفتی، مهارتی، کارگاهی، ورزشی و اردویی برای دانش‌آموزان دختر و پسر در طول هفته برگزار می‌شود که البته در طول سال نیز به‌صورت مستمر ادامه دارد و دانش‌آموزان بعد از فصل تابستان نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی تأکید کرد: دوره‌های آموزشی مؤسسه مهر تابان مهدوی از سنین پیش از دبستان آغاز می‌شود و می‌توان گفت محدودیت سنی برای شرکت در دوره‌ها وجود ندارد و تقریباً برای تمام رده‌های سنی، برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

تاجی فعالیت این مؤسسه را حول دو محور ترویج فرهنگ قرآن و عترت و دفاع و مرزبانی از حریم آنها بیان کرد و گفت: در محور اول همانند سایر مؤسسات برای گروه‌های سنی مختلف دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و در محور دوم نیز بیشتر فعالیت‌ها مختص پاسخگویی به شبهات و برگزاری کلاس‌های نقد فرق انحرافی است.

وی یادآور شد: مؤسسه مهر تابان مهدوی در سال ۱۳۸۴ با مجوز سازمان ملی جوانان با نام قرآن‌پژوهان جوان تأسیس شد و در سال ۱۳۹۲، با مجوز جدیدی که از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرد، به مهر تابان مهدوی تغییر نام داد.

انتهای پیام
captcha