رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی بررسی می‌شود
کد خبر: 4070258
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی بررسی می‌شود

چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی» در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین کرسی از سلسله کرسی‌های ترویجی «علامه طباطبایی، حکمت عملی و علوم انسانی» با عنوان «رئالیسم و ایدئالیسم از منظر علامه طباطبایی» در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این کرسی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، سخنرانی خواهند کرد. ناقد این کرسی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سربخشی، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، خواهند بود. همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی، عضو هیئت علمی موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، مدیر این کرسی خواهند بود.

این کرسی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، خیابان دانش، کوچه دانش 3، پلاک 71، در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی شرکت کنند.

https://www.skyroom.online/ch/irip/ch

انتهای پیام
captcha