اهتمام ویژه‌ای برای احیای سنت غدیر داشته باشیم
کد خبر: 4071549
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

اهتمام ویژه‌ای برای احیای سنت غدیر داشته باشیم

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس با تأکید بر اینکه باید محبت حضرت علی(ع) در دل نسل آینده ایجاد کنیم، گفت: باید در امر احیای سنت غدیر اهتمام داشته باشیم.

جشن عید غدیر، تیپ 55 هوابرد شیراز به گزارش ایکنا از فارس، مراسم جشن عید غدیر با حضور سرهنگ جابر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد، حجت‌­الاسلام فضلی، رئیس عقیدتی سیاسی، کارکنان و مسئولان تیپ و با سخنرانی حجت‌­الاسلام احمدی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس امروز، 26 تیرماه برگزار شد.

حجت­الاسلام وحید احمدی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان فارس در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت گفت: باید بذر محبت حضرت علی(ع) را در دل نسل جدید و فرزندان خود ایجاد کنیم زیرا که اهمیت عید غدیر هم از نظر قرآن کریم و هم اهل بیت (ع) مورد تأکید است.

وی ضمن برشمردن آداب روز غدیر از جمله پوشیدن لباس زیبا و معطر، لبخند به چهره داشتن، اطعام بستگان و فقرا، آذین‌بندی کوچه و خیابان‌ها، اهدا هدیه به خانواده و بستگان، روزه گرفتن و افطاری دادن و... تأکید کرد: باید در امر احیای سنت غدیر اهتمام داشته باشیم به این خاطر که حضرت علی(ع) شخصیتی جهانی است و حتی اهل سنت و غیر مسلمانان هم به ایشان عرض ارادت دارند.

در ادامه مراسم گروه همخوانی فاتحان خیبر تیپ 55 هوابرد به اجرای برنامه پرداختند و مداحی و مولودی‌خوانی هم از دیگر بخش های جشن باشکوه عید غدیر در تیپ55 هوابرد بود.

همچنین شب گذشته مراسم جشن با شکوهی با حضور خانواده‌های ساکن کوی سازمانی شهید جاودانیان تیپ 55 هوابرد در حسینیه کوی سازمانی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha