مبلغان خشیّت الهی را در نظر داشته باشند
کد خبر: 4072759
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
آیت‌الله شب‌زنده‌دار:

مبلغان خشیّت الهی را در نظر داشته باشند

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه روحانیون و مبلغین باید دو موضوع تبلیغ و خشیّت از خداوند را مدنظر قراردهند، بیان کرد: اگر در مقام تبلیغ تنها و تنها رضایت خداوند را مدنظر قراردهیم، خداوند متعال نیز اثربخشی را به کلام ما عنایت می‌کنند.

 آیت‌الله شب زنده‌دار عضو شورای نگهبانبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله شب‌زنده‌دار استاد اخلاق حوزه علمیه، امروز اول مردادماه، در ششمین نشست جمعی از منبری‌های جوان هیأت‌های کشور که در قرارگاه «منتظران شهادت پلاک۳۱۳» جنب مسجد مقدس جمکران قم برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از ارزش‌های فطرت بشر، ایثار است، اظهار کرد: انسانی که از نیازهای خود می‌گذرد و به نیازهای دیگران رسیدگی می‌کند، ایثار کرده و بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه تنها در دفاع از مسیر حق، ایثار جایز نیست، بیان کرد: بنابراین مقام یاور و ناصر ولی خدا یک مقام بسیار بالا و بلند است.

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به اینکه در آیات متعددی هدف از خلقت بیان شده است، افزود: نکته مورد تاکید این است که در هر عملی که وارد می‌شویم بهترین عمل خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغین باید دو موضوع تبلیغ و خشیّت از خداوند را مدنظر قراردهند، یادآور شد: اگر در مقام تبلیغ تنها و تنها رضایت خداوند را مدنظر قراردهیم، خداوند متعال نیز اثربخشی را به کلام ما عنایت می‌کنند.

آیت‌الله شب زنده‌دار با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغین بدون ارباب نیستند، تصریح کرد: ارباب ما صاحب‌الزمان(عج) هستند و اگر با اخلاص به ایشان متوسل شویم قطعا دست یاری ما را پس نخواهند زد.

انتهای پیام
captcha