لزوم فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی
کد خبر: 4073876
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
وزیر ارشاد تأکید کرد؛

لزوم فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار فعالیت ویژندهای پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی شد.

بازدید وزیر ارشاد از نخستین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نخستین نمایشگاه مد و پوشاک ایرانی اسلامی ایران ویژند گفت: با توجه به اینکه مردم امروزه از فضای مجازی و درگاه‌ها برای خرید مایحتاج خود و پوشاک استفاده می‌کنند، اگر بتوانیم پوشاک عفیفانه ایرانی اسلامی را در این فضا معرفی کنیم قطعاً تأثیرگذار است. این موضوع به دلیل قطع واسطه‌گری در کاهش قیمت نیز اثر دارد. چراکه قیمت‌ها در زنجیره واسطه‌گری بالاتر می‌روند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: قطعاً فضای مجازی تأثیر مهمی در چرخه عرضه پوشاک ایرانی اسلامی و عفیفانه به عموم مردم دارد. من به همکارانمان در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نیز گفته‌ام که زیست‌بوم‌ها را در خدمت توسعه فضای عرضه لباس عفیفانه بیاورند. ما اکنون در موضوع مد و پوشاک ایرانی اسلامی چند مسئله داریم یکی از آن‌ها موضوع عرضه است و برای حل مسائل عرضه باید از طریق درگاه‌های خوب در فضای مجازی اقدام کنیم.

اسماعیلی درباره وضعیت فعالیت ویژن‌های پوشاک ایرانی اسلامی در فضای مجازی تصریح کرد: در حال حاضر این ویژندها عرضه مناسبی در فضای مجازی ندارند به این دلیل که در جامعه نتیجه فعالیت آنان خیلی دیده نمی‌شود. وقتی روزی برسد که ما پوشاک ایرانی اسلامی را در جامعه به عنوان پوشاک قالب ببینیم، آن روز یعنی عملکرد ویژندهای تولید مد و پوشاک ایرانی اسلامی موفقیت‌آمیز بوده است.

انتهای پیام
captcha