آزادگان آزموده‌ترین فرزندان ایران در دفاع از انقلاب هستند
کد خبر: 4079691
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

آزادگان آزموده‌ترین فرزندان ایران در دفاع از انقلاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه آزادگان از بهترین سربازان انقلاب و آزموده‌ترین و شایسته‌ترین فرزندان این ملت برای دفاع از انقلاب هستند، گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های درون استانی خدماتی به جامعه هدف ارائه شود که در تراز مجاهدت آزادگان باشد.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مراسم کنگره ملی و همایش سراسری «الماس‌های درخشان» شامگاه شنبه، ۲۹ مرداد به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و آزادگان در خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این همایش به صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت و صبر و بردباری خانواده‌های آنان اشاره کرد و گفت: آزادگان در آن دوران با خدا معامله کردند و استعدادهایی در آن دوران تحمل رنج و شکنجه‌ها شکوفا شد که سبب آبرو بخشیدن به اسلام شد.

وی با بیان اینکه آزادگان سرمشق و الگو هستند چراکه مقاومت آنان سبب ذلت دشمنان شد، اضافه کرد: شما آزادگان از بهترین سربازان انقلاب و آزموده‌ترین و شایسته‌ترین فرزندان این ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستید.

شاهرخی افزود: باید با استفاده از همه ظرفیت‌های درون استانی خدماتی به جامعه هدف ارائه شود که در تراز مجاهدت آزادگان باشد.

انتهای پیام
captcha