چالش جهاد اسلامی برای رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4080626
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

چالش جهاد اسلامی برای رژیم صهیونیستی

جنبش جهاد اسلامی با اعلام برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان «نبرد وحدت میدان‌ها در مسیر قدس» را دارد، رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از القدس العربی، جشنواره «نبرد وحدت میدان‌ها در مسیر قدس» با مشارکت شاخه نظامی این جنبش (سرایا القدس) و به صورت همزمان در پنج منطقه از غزه و بیروت برگزار خواهد شد.

این جنبش اعلام کرد که این جشنواره بعدازظهر پنجشنبه در استان‌های غزه، رفح و جنین و همزمان با مراسمی در پایتخت‌های سوریه و لبنان برگزار می‌شود؛ این جشنواره شامل سخنرانی زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهادی اسلامی نیز خواهد بود.

داود شهاب، رئیس دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی تأکید کرد که این جشنواره پیامی چالشی برای دشمن صهیونیستی است که می‌کوشید جنبش را از مردم جدا کرده و بین مردم و این جنبش شکاف ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره تنها به شهدای سرایا القدس محدود نمی‌شود بلکه به همه شهدای فتنه اخیر که جهاد اسلامی آن را «وحدت میادین» نامید، اختصاص خواهد داشت.

این جشنواره همچنین شامل سخنرانی ابوحمزه، سخنگوی سرایا القدس و یک سخنران به نمایندگی از خانواده‌های شهدا است و در لبنان و سوریه نیز میهمانانی از دو کشور سخنرانی خواهند کرد.

داود شهاب تأکید کرد که این جشنواره حامل پیامی است که نشان می‌دهد جنبش جهاد اسلامی و سرایا القدس از جایگاه مردمی بالایی برخوردار هستند و یک نیروی سیاسی با نفوذ گسترده در میان نیروها و جناح‌ها به حساب می‌آیند. همچنان که با گروه‌های مختلف ملی و اسلامی فلسطینی نیز روابط متمایزی دارند و با تلاش برای ایجاد شکاف در صفوف فلسطینی‌ها به سختی شکست خواهند خورد.

گردان‌های قدس همچنین در اقدام جدید و ضد اسرائیلی خود تصمیم گرفتند یک «رژه نظامی» بزرگ را با مشارکت اعضای خود در شهر رفح در جنوب نوار غزه ترتیب دهند.

انتهای پیام
captcha