هفته دولت، هفته عزت و خدمت است
کد خبر: 4082031
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

هفته دولت، هفته عزت و خدمت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هفته دولت را هفته عزت و خدمت دانست و گفت: دولت با وجود تمام تحریم‌ها، مشکلات و فشارها گام‌های موثری برداشته است.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 8 شهریور در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه این دانشگاه با تأکید بر معرفی اقدامات و خدمات شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای والامقام انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز گفت: این شهیدان در مدت کوتاه خدمت خود نشان دادند که حکومت و دولت اسلامی چه ویژگی‌هایی دارد.

وی با اشاره به برکت وجود شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و مدافع سلامت در ایران اسلامی اضافه کرد: اقتدار، آزادی و سربلندی ایران مرهون خون شهداست؛ مملکت، حکومت و دولت با ضمانت خون شهیدان به ما رسیده است و باید در پاسداری و نگهداری از این امانت و سرمایه، کوشا باشیم؛ اگر در مسیر شهدا گام برداریم، ثواب دنیا و آخرت را کسب می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه تمامی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مردم خدمت می‌کنند، افزود: خدمت به مردم موهبت و نعمت بزرگی است که باید قدردان آن بود و اجر معنوی به همراه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هفته دولت، هفته عزت و خدمت است، ادامه داد: تمام کارکنان دانشگاه در تمام حوزه‌ها با جان و دل خدمت می‌کنند و گستره خدمات آنان علاوه بر استان فارس، دیگر استان‌ها را نیز در بر می‌گیرد و ما قدردان تلاش‌های کارکنان هستیم.

وی اضافه کرد: دولت با وجود تمام تحریم‌ها، مشکلات و فشارها گام‌های موثری برداشته است و رسالت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حمایت از کارکنان دانشگاه است؛ مجموعه مدیریتی دانشگاه با آگاهی از مسایل معیشتی و اقتصادی، برای پرداخت معوقات کارکنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این آیین گفت: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است و اگرچه طول دوران خدمت این شهدای والامقام کوتاه بود، اما به عنوان نمونه‌ای ارزنده از تلاش و خدمت جهادی ثبت شد.

وی با اشاره به نامگذاری چهارم شهریور به عنوان روز کارمند، این روز را یادآور تلاش قشر عظیمی از جامعه دانست و افزود: توفیق خدمت به مردم، ودیعه‌ای گرانبها و مایه افتخار و مباهات برای خدمت‌دهنده است.

هاشمی اصل با تأکید بر اهمیت توجه به جایگاه و منزلت کارمندان گفت: نامگذاری روز کارمند در تقویم رسمی کشور در وهله نخست یادآوری برای مدیران و در وهله دوم یادآوری به ارباب رجوع برای تقدیر از کارمندان و تلاش آنان به شمار می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه، مواردی همچون تقوا در کار، کاردانی در کار، کسب مهارت‌های لازم، صبوری، مردم دوستی، فروتنی، نرم‌خویی و مهربانی، داشتن خُلق نیکو، خدمت به مردم، تسریع در انجام کار مردم، حفظ حرمت مردم، ارائه خدمت بدون منت و گشاده‌رویی را از مهم‌ترین ویژگی‌های کارمندی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

وی تأکید کرد: در مدت یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف عرصه سلامت فارس ارائه شده که تمام این خدمات با حضور و تلاش تک تک کارکنان دانشگاه محقق شده است.

هاشمی اصل با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه پرداخت مطالبات کارکنان گفت: بخشی از این مطالبات پرداخت شده و تلاش برای پرداخت سایر مطالبات ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha