دشمن امنیت پایدار ملت ایران را هدف قرار داده است
کد خبر: 4088450
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

دشمن امنیت پایدار ملت ایران را هدف قرار داده است

امام جمعه سرچهان با اشاره به بروز اغتشاشات طی روزهای اخیر گفت: دشمن آنچه را که امروز مورد هدف قرار داده امنیت پایدار ماست؛ امنیتی که با جان برکفی و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به وجود آمده است.

دیدار امام جمعه سرچهان با فرمانده انتظامی شهرستانبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد طلایی، امام جمعه سرچهان امروز، 6 مهرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: دشمن آنچه را که امروز مورد هدف قرار داده امنیت پایدار ماست؛ امنیتی که با جان برکفی و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده در روزهای اخیر به بهانه‌های مختلف و با برنامه‌های از پیش طراحی شده فراجا را مورد حمله‌سازی رسانه‌ای خودشان قرار داده‌اند، افزود: دشمن بداند نیروی انتظامی محبوب مردم ایران است و محبویت اجتماعی دارد و مردم ایران اسلامی از تلاش‌های فراوانی که این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه انجام می‌دهند تقدیر و تشکر می‌کنند.

طلایی در پایان ضمن محکومیت بروز اغتشاشات در روزهای اخیر و هتاکی به دین مقدس اسلام مجددا از اقدامات مثبت و تاثیرگذار  فرمانده و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری و تولید امنیت تقدیر و تشکر كرد.

در ادامه محسن لشکری، فرمانده انتظامی سرچهان ضمن قدردانی از حمایت همه جانبه امام جمعه و آحاد مردم انقلابی شهرستان از فراجا، اظهار کرد: پلیس همراه همیشگی مسئولان و مردم عزیز بوده و تا پای جان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد كرد.

انتهای پیام
captcha