مصوبات گردهمایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی اعلام شد
کد خبر: 4088784
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

مصوبات گردهمایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی اعلام شد

در دومین روز گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور در شیراز مصوباتی از طریق رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرائت شد که یکی از این مصوبات عضویت افتخاری محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این اتحادیه به منظور نمایندگی نهادهای مردمی قرآنی در دولت بود.

گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، دومین روز گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور امروز، 8 مهرماه در سالن شهید آیت‌الله دستغیب حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری است.

در ادامه نشست روز دوم، گزارش اقدامات و برنامه‌های سال جاری توسط مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور ارائه شد و اعضا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند. این مصوبات بدین شرح اعلام شده است:

1- مقرر شد جلسات کاری مشترک مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های کشوری و اتحادیه‌های استانی علاوه بر نشست‌های فصلی به صورت ماهانه و مجازی برگزار شود.

2- مواردی که ضرورت مکاتبه گروهی با مدیران دستگاه‌های اجرایی است، توسط مدیرعامل اتحادیه کشوری مشخص، تنظیم و از طریق گروه تعاملی مطرح و جمع‌بندی و انجام شود.

3- سفرهای استانی به عنوان یک اولویت در ادامه سفرهای قبل ادامه داشته باشد. انجام سفرها با هماهنگی مشترک مدیران عامل استان‌ها و اتحادیه کشوری صورت پذیرد.

4- مقرر شد در مواردی که در فضای مجازی با طرح مسائل و موضوعات مبهم پرسش ایجاد می‌شود، مدیران بلافاصله از طریق مدیرعامل و بازرسی ابهامات خود را پیگیری و مرتفع و در نتیجه با شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به هنگام به مدیران ذیربط در استان از ورود ابهام به گروه‌ها جلوگیری شود.

5- بیانیه پایانی مجمع در جلسه قرائت و مورد تأیید اعضا قرار گرفت و مقرر شد در فضای رسانه‌ای کشور منعکس و به مراجع ذیربط ارسال و پیگیری شود.

6- پیرو درخواست مدیران عامل استان‌ها و هیئت مدیر اتحادیه کشوری از ایمانیه استاندار فارس مبنی بر عضویت افتخاری ایشان در اتحادیه کشوری و ایفای نقش نمایندگی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با کارگزاران و دولت به منظور تسریع در حمایت و مساعدت و رفع مشکلات و تنگناهای بخش مردمی قرآن قبول زحمت کند که مورد قبول ایشان واقع شد.

7- بنا بر درخواست مدیریت قرآنی آستان قدس رضوی که توسط حجت‌الاسلام مجیدی مطرح شد، مقرر شد مدیران عامل استانی به عنوان نمایندگان آستان قدس رضوی در استان‌ها عهده‌دار امورات قرآنی آستان قدس باشند، مشروط بر اینکه احکام مسئولیتی و مأموریت و شرح وظایف مشخص ابلاغ شود. در این زمینه حجت‌الاسلام مجیدی پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha