اعلام قرعه نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کویت
کد خبر: 4091620
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

اعلام قرعه نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کویت

زمان اجرای نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت پس از قرعه‌کشی مشخص شد و بر اساس آن طی سه روز آینده در هر روز یک نماینده از ایران برای اجرای تلاوت به روی جایگاه می‌رود.

اعلام قرعه اجرای نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت

به گزارش ایکنا، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت از صبح روز گذشته 20 مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد. در ادامه و در نوبت بعدازظهر نیز قرعه‌کشی اجرای شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ قرآن بر اساس اختلاف قرائات و حفظ کل شکوفه‌ها انجام شد.

پس از قرعه‌کشی مسابقات از بعدازظهر جمعه 22 مهرماه آغاز می‌شود. بر همین اساس در این روز علی غلام‌آزاد، اولین نماینده کشورمان در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت خواهد بود که به اجرای تلاوت می‌پردازد. وی در رشته حفظ کل قرآن به سوالات هیئت داوران پاسخ خواهد داد.

در ادامه نوبت به شجاع زویدات دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات می‌رسد. وی شنبه 23 مهرماه در رشته حفظ کل قرآن کریم بر اساس اختلاف قرائات به روی جایگاه می‌رود تا توانمندی خود در این عرصه را در معرض داوران قرار دهد.

سومین نماینده کشورمان در این مسابقات رضا رضایی، حافظ کل قرآن کریم در بخش نوجوانان(شکوفه‌ها) است. نوبت اجرای وی نیز روز یکشنبه 24 مهرماه اعلام شده است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان مسابقات، یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت تا 27 مهرماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha