تسلیت حوزه‌ علمیه فارس به مناسبت شهادت یک طلبه
کد خبر: 4092019
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

تسلیت حوزه‌ علمیه فارس به مناسبت شهادت یک طلبه

به مناسبت شهادت هادی عرفانی‌نیا، طلبه شهیدی که روز گذشته در درگیری با منافقین به شهادت رسید، مدیریت حوزه علمیه فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

حوزه علمیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سحرگاه دیروز، 22 مهرماه دو بسیجی به نام‎های نورالدین جنجگو و هادی عرفانی‌نیا در بخش بیرم شهرستان لارستان استان فارس به شهادت رسیدند که شهید عرفانی‌نیا طلبه بوده است. در همین راستا مدیریت حوزه علمیه فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

بار دیگر دست جنایتکار ضدانقلاب جنایتی دیگر رقم زد و خون مظلومانی از تبار عاشورائیان سپاه اسلام را بر زمین ریخت. شهادت طلبه بسیجی شهید هادی عرفانی‌نیا و پاسدار شهید نورالدین جنگجو در شهر بیرم استان فارس به دست عوامل استکبار به همگان ثابت کرد که طراحان پشت پرده اغتشاشات اخیر برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند و هیچ حد و مرزی در این توطئه‌ها برای خود قائل نیستند.

جماعتی که هنری جز وطن‌فروشی، فحاشی، قتل عام، تخریب و غارت اموال مردم ندارند و در پشت نقاب آزادی‌خواهی با وحشیانه‌ترین روش‌ها در خدمت اهداف دشمنان قرار گرفته‌اند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، شهادت این عزیزان که در راه امنیت مردم و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب جان خویش را تقدیم کردند را به جامعه روحانیت، سپاه سرافراز، مردم شریف شهرستان لار و شهر بیرم و به خصوص خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از مسئولان امنیتی تقاضا دارد اکنون که ماهیت ضد دینی و ضدملی اغتشاشگران مشخص شده، با قاطعیت و سرعت عاملان این جنایت را شناسایی و به سزای اعمال خائنانه خود برسانند.

انتهای پیام
captcha