تولید فیلم‌های کوتاه آموزشی از آیات قرآن در مؤسسه تسنیم
کد خبر: 4096848
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

تولید فیلم‌های کوتاه آموزشی از آیات قرآن در مؤسسه تسنیم

فیلم‌های کوتاه آموزشی و کاربردی با استفاده از آیات از سوی مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان تولید شده است.

مؤسسه تسنیمبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی کلان‌شهرها در رابطه با قوانین آپارتمان‌نشینی و آداب همسایه‌داری، به تولید کلیپ‌های کوتاه و کاربردی با استفاده از آیات قرآن اقدام کرده است.

این کلیپ‌ها هر کدام یکی از آیات قرآن را توضیح می‌دهد.

مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان پیش از این نیز در تابستان ۱۴۰۱ نیز اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با همین عنوان کرده بود و مربیان آن با حضور در محلات مربوطه و توزیع کتاب و مسابقه، سعی در فرهنگ‌سازی داشته‌اند.

رضا یاوری، مدیرعامل این مؤسسه در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: با توجه به اینکه تولید این گونه فیلم‌ها هزینه و زمان زیادی می‌برد از متولیان و مسئولان فرهنگی و شهری تقاضا دارم که اینگونه آثار را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این کلیپ‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۲۱۶۴۷۱۷۸۵ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی etasnim.com مراجعه کنند. همچنین تولیدات دیگری هم از جمله موضوعات مختلف در دستور کار این مؤسسه قرار دارد که در صورت تأمین اعتبار، اقدامات تولیدی تسریع خواهد شد.

موسسه قرآنی تسنیم لنجان به نشانی استان اصفهان، زرین‌شهر، خیابان شهید بهشتی، خیابان ملاصدرا، خیابان ایثارگران، مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha