شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4097817
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اصفهان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اصفهان از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش این استان با حضور 168 شرکت‌کننده خبر داد.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اصفهان

به گزارش ایکنا، حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان در روز گذشته، 15 آبان‌ماه به میزبانی پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با استقبال خوب جامعه کارگری و خانواده‌های آنها روبه‌رو شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به همت اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مسئول بخش فنی، انتخاب داوران و نظارت بر اجرای مسابقات بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه 320 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند که 168 نفر از آنها در رقابت‌ها حاضر شدند، گفت: از این تعداد، 115 نفر خانم و 53 نفر آقا بودند.

بخشی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، پنج داور خانم و پنج داور آقا همکاری داشتند، اظهار کرد: رقابت‌ها در پنج رشته قرائت، تفسیر، حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء برگزار شد و نفرات برتر هر رشته برای مسابقات کشوری که بهمن‌ماه سال جاری در خراسان رضوی برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha