فوتبالیست مراکشی: قرآن اولین همراه من قبل هر مسابقه و تمرین است
کد خبر: 4098826
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

فوتبالیست مراکشی: قرآن اولین همراه من قبل هر مسابقه و تمرین است

جوان‌ترین بازیکن ملی‌پوش تیم ملی فوتبال مراکش در کلیپی که مورد استقبال شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت از انس خود با قرآن کریم می‌گوید.

به گزارش ایکنا به نقل از «سایت»، کلیپی از بلال الخنوس الطوندونس، فوتبالیست ملی‌پوش مراکشی که دلبستگی خود به قرآن کریم را بیان می‌کند، در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

الخنوس 18 ساله با حضور در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی مراکش برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر شگفتی‌ساز لقب گرفته است.

الخنوس در گفت‌وگو با سایت ورزشی از دینداری و عادات خوب خود صحبت کرد و گفت که بسیار به کتاب خدا وابسته است و قبل از هر مسابقه و در تمرینات رسمی اولین همراه او قرآن کریم است.

او می‌گوید: افتخار می‌کنم که دینم اسلام است. من در یک خانواده بسیار متدین بزرگ شده‌ام و تا آخر عمر عادات خود را در قرائت قرآن و نماز حفظ می‌کنم. این، مرا بسیار کمک می‌کند.

بازیکن مراکشی تصریح کرد: خواندن قرآن به من آرامش می‌دهد و مرا در رسیدن به اهدافم کمک می‌کند.

الخنوس علی‌رغم پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی که از سوی روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک داشته، به انتخاب خود برای بازی در تیم ملی مراکش به جای تیم بلژیک بسیار افتخار می‌کند. الخنوس جوان‌ترین بازیکنی است که در لیگ برتر بلژیک دقایق بیشتری بازی کرده است.

انتهای پیام
captcha