45 بار ختم قرآن برای بازگشت ستاره سنگالی به رقابت‌های جام جهانی
کد خبر: 4100037
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

45 بار ختم قرآن برای بازگشت ستاره سنگالی به رقابت‌های جام جهانی

شماری از امامان جماعت سنگالی با انجام 45 ختم قرآن برای بازگشتن «سادیو مانه» ستاره تیم فوتبال سنگال به جریان رقابت‌های جام جهانی 2022 دعا کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العالمی، 35 امام جماعت از 35 روستای مختلف با برگزاری مراسم نماز و 45 بار ختم قرآن در شهر بامبالی سنگال، دعا کردند تا سادیو مانه، ستاره تیم ملی فوتبال این کشور سلامتی خود را بازیافته و بتواند در مسابقات جام جهانی برای تیم سنگال بازی کند. سادیو مانه، ستاره تیم ملی فوتبال سنگال و بازیکن تیم بایرن‌مونیخ آلمان محبوبیت بسیاری در میان فوتبال دوستان این کشور آفریقایی دارد.

تیم ملی سنگال در مسابقات جام جهانی قطر با تیم‌های قطر، هلند و اکوادور در گروه اول رقابت خواهد کرد.

به گفته منابع خبری ورزشی و اجتماعی در سنگال، احتمال غیبت مانه در مسابقات جام جهانی، اندوه زیادی را در میان مردم سنگال ایجاد کرده است.

سادیو مانه در بازی اخیر بوندس لیگا بین بایرن مونیخ و وردربرمن به شدت مصدوم شد. در آن زمان گفته شد وی به دلیل این مصدومیت رقابت‌های جام جهانی قطر را از دست خواهد داد، با این حال وی در فهرست بازیکنان تیم ملی سنگال در این جام قرار گرفت.

با این حال اگرچه مانه در نیمکت تیم ملی سنگال حضور خواهد داشت، اما به دلیل مصدومیت ممکن است نتواند برای تیم خود بازی کند.

 تیم ملی سنگال در گروه اول این مسابقات قرار داشته و با لقب «شیرهای ترانگا» هفته بعد در 21 نوامبر در نخستین بازی خود به مصاف تیم هلند خواهد رفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha