برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با رنگ‌و‌بوی فناورانه در مشهد
کد خبر: 4099800
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با رنگ‌و‌بوی فناورانه در مشهد

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: با توجه به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بوده، تمام تلاش ما این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان به خود بگیرد.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضویمسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی اظهار کرد: امسال هفته پژوهش از 12 تا 18 آذرماه است و نمایشگاه این هفته نیز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی مسئولیت برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش را به‌عهده دارد و با توجه به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» بوده تمام تلاش ما این است که نمایشگاه امسال رنگ و بویی فناورانه و نزدیک به فعالیت‌های دانش‌بنیان به خود بگیرد که در همین راستا جلسات متعددی بین استانداری، دانشگاه فردوسی، جهاددانشگاهی، دیگر دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری در حال برگزاری است.

میرزائی شهرابی بیان کرد: قرار است ذیل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش، تولیدات و محصولات دانش‌بنیان، فناور برتر، واحدهای فناور برتر، واحدهای دانش‌بنیان نوپا و دانش‌بنیان‌های نوع یک برتر در سطح استان احصا شوند و قدردانی شایسته‌ای از آنها به عمل آید.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی افزود: همچنین برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان داریم و برای آنکه بتوانیم مفاهیم فناوری را در ذهن دانش‌آموزان معرفی کنیم، غرفه‌ای مختص دانش‌آموزان تدارک دیده شده و قرار است از پژوهشگر برتر دانش‌آموزی و در صورت امکان، فناور برتر دانش‌آموزی در کنار سایر فناوران قدردانی شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه امسال با رنگ و بوی فناورانه قدم محکمی باشد برای نائل شدن به اهدافی که در ابتدای سال 1401 تعریف شده است.

انتهای پیام
captcha