سخن حق را بشنویم نه ادعاهای دشمن
کد خبر: 4100732
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
حدائق:

سخن حق را بشنویم نه ادعاهای دشمن

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تغییر باورها، هویت، ساختار و رفتار ملت ایران است، افزود: برخی‌ها سخنان دشمنان را می‌شنوند اما سخن حق را نمی‌شوند در صورتی که قرآن کریم در این زمینه هشدار داده است که اگر سخن کذبی را گوش فرادادید بعد از آن مسیر انحراف را طی می‌کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس امروز، 28 آبان در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، روحانی بسیجی که در اغتشاشات شیراز به شهادت رسید، با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان در طول تاریخ برای مبارزه با دین خدا گفت: در طول تاریخ همواره تلاش کافران و منافقان برای به محاق کشیدن نور اسلام و اهل بیت(ع) بوده است.

وی با یادآوری سخنان امام راحل که فرمودند اگر زمانی دشمن از ما تعریف کرد باید به خود شک کنیم، افزود: اگر دشمن از کار ما ناراضی باشد، نشان می‌دهد که در مسیر درست گام برمی‌داریم لذا سلامتی و درستی کار ملت ایران در این است که امروز آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب دشمنشان است.

حدائق با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید زارع مؤیدی اظهار کرد: امروز مردم با صدای رسا از کافران و منافقان اعلام برائت کردند و این پیامی است که دشمن باید آن را به خوبی دریافت کند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با یادآوری آیات قرآن کریم اظهار کرد: همان‌طور که خداوند در قرآن کریم نیز فرموده است، دشمن همواره تلاش می‌کند تا نور خدا را خاموش کند اما هیچ‌گاه موفق نخواهد شد زیرا خداوند خودش حافظ  دین و آیینش است.

وی با یادآوری تلاش‌های گسترده انبیای الهی در طول تاریخ اظهار کرد: همواره در طول تاریخ افرادی با خدا و دینش زاویه داشتند و از تخریب انبیا و صلحا از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و این روند هم همچنان در عصر کنونی ادامه دارد.

حدائق با بیان اینکه امروز وابستگان همان کافران و منافقان در سراسر دنیا در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه نظام اسلامی و مردم ولایت‌مدار فعالیت می‌کنند، افزود: امروز برخی از افراد فریب تبلیغات مسموم دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و کانال‌های ماهواره‌ای خورده‌اند و گمان می‌کنند که کار انقلاب تمام شده است در صورتی که  این تنها رجزخوانی باطلی است که سران صهیونیست‌ها سر می‌دهند و باید حضور مردم را در مراسم تشییع شهدای مدافع وطن ببینند.

مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز با تصریح اینکه  امروز مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه نظام جمهوری اسلامی دست به دست هم داده‌اند تا کشورمان را دچار اضطراب و اغتشاش کنند، افزود: دولت وهابی‌زاده سعودی که پرونده آن‌ها به یهود بر می‌گردد، امروز در شبکه‌های تبلیغاتی و فضای مجازی خود مشغول به فعالیت و شیطنت است.

وی یادآور شد: سال گذشته طبق گزارش یکی از مسئولان، سه کشور آمریکا، اسرائیل و عربستان طرحی را برای تضعیف رهبر معظم انقلاب از سال 95 تاکنون اجرا کرده‌اند که این یک طرح 10 ساله است و متأسفانه برخی‌ها در این میان بازی خوردند و بیان می‌کنند که چرا رهبری کاری نمی‌کنند.

لبه تیز انتقام دشمن متوجه رهبری است

حدائق با بیان اینکه در این آشوب‌ها لبه تیز انتقام دشمن متوجه رهبر انقلاب است، افزود: تلاش دشمنان در این آشوب‌ها و اغتشاشات در این است تا ولایت فقیه را به حوزه‌های علمیه بازگردانند و بگویند دین از سیاست جداست در صورتی که این شعار خلاف دین و نگاه مولای متقیان امیرالمؤمنین(ع) است.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال تغییر باورها، هویت، ساختار و رفتار ملت ایران است، افزود: برخی‌ها سخنان دشمنان را می‌شنوند اما سخن حق را نمی‌شوند در صورتی که قرآن کریم در این زمینه هشدار داده است که اگر سخن کذبی را گوش فرادادید بعد از آن مسیر انحراف را طی می‌کنید.

وی با اشاره به شعارهای اغتشاشگران درباره بانوان اظهار کرد: امروز به نام حقوق زنان و با شعارهای فریبنده به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلام هستند در حالی که برجسته‌ترین جلوه دفاع از مقام زن در اسلام و در زمان پیامبر مکرم اسلام(ص) رقم خورده است. زمانی که دختران را زنده به گور می‌کردند، اسلام ظهور کرد و لقب کوثر را به دختر پیامبر(ص) اعطا کرد.

حدائق به وضعیت حقوق زنان در کشورهای مدعی حقوق بشر نیز اشاره کرد و گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که رفتار کشورهای غرب با زنان چگونه است در صورتی که برخی از افراد فریب‌خورده فریب شعارهای غرب خوردند و با آنان همراهی می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت شیراز در ادامه یاد شهید زارع مؤیدی و سایر شهدای مدافع امنیت و وطن و همچنین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را گرامی داشت و گفت: شهید حجت‌الاسلام زارع مؤیدی در شیراز و کشور باعث ایجاد تحول شد و دشمن باید بدان با هر قطره خون این شهدایی که به زمین ریخته می‌شود، مردم هوشیار می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه  امروز همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، گفت: امروز باید آحاد مردم را به بصیرت و بینش دعوت کنیم و جهاد تبیین را در این خصوص به صورت گسترده انجام دهیم.

حدائق همچنین خطاب به افرادی که در ایامی که دشمن فراخوان اعتصاب داده بود، مغازه‌های خود را بستند نیز گفت: نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم و او را در اجرای نقشه‌هایش یاری کنیم. باید در دفاع از ارزش‌های دین حضور داشته باشیم.

مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز از مسئولان خواست تا برای آرامش و امنیت خاطر مردم، با اغتشاشگران و افرادی که حقوق مردم را ضایع می‌کنند، به صورت ویژه برخورد کنند و سپس افزود: باید به ریسمان الهی اعتماد و تکیه کنیم و بدانیم همه در ثبات این نظام اسلامی نقش دارند و رسالت جمعی ما حمایت از اصل نظام و اسلام است و همانطور که خداوند در قرآن  تأکید فرموده است، خداوند حامی افرادی است که دین خدا را یاری می‌کنند و قطعاً پیروزی با جبهه حق است.

انتهای پیام
captcha