هفت اصفهانی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن راه یافتند
کد خبر: 4101539
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

هفت اصفهانی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن راه یافتند

در رشته‌های آوایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، هفت نفر از استان اصفهان در بخش آقایان جواز حضور در مرحله نهایی کشوری را کسب کردند.

حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

حمید بخشی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی کشوری رشته‌های آوایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان خبر داد و اظهار کرد: هفت نفر از استان اصفهان جواز حضور در مرحله نهایی این دوره از مسابقات را کسب کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، محمدمهدی کهکشان و علیرضا مکاری در رشته قرائت تحقیق، محمد پورسینا و علیرضا طیب تائبی در رشته قرائت ترتیل، محمدمهدی رضایی در رشته حفظ 20 جزء و موسی معتمدی و حسین خانی بیدگلی در رشته حفظ کل، به مرحله نهایی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اسامی بانوان راه‌یافته به این مرحله در بخش آوایی طی چند روز آینده اعلام می‌شود، گفت: مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی، از 22 تا 28 دی‌ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان در استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha