یادواره خانگی ۶۵۴۹ شهید لرستانی برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4103169
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

یادواره خانگی ۶۵۴۹ شهید لرستانی برگزار می‏‌شود

مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان از برگزاری یادواره خانگی شش هزار و ۵۴۹ شهید لرستانی همراه با دیدار مردم و مسئولان با خانواده‌های شهدا خبر داد.

محمد محمودند، مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای استان لرستان، محمد محمودند، مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان در دیدار با خانواده شهید اسماعیل غلامی‌یار احمدی از شهدای مدافع حرم استان لرستان که دوشنبه، هفتم آذرماه انجام شد، گفت: به‌زودی یادواره خانگی شش هزار و ۵۴۹ شهید استان لرستان با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، اهالی محل، کسبه، بازاریان و مردم در منازل شهدای  استان برگزار می‌شود.

وی هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از صبر و استقامت خانواده‌های این شهدا ذکر کرد و افزود: کنگره ملی شهدای استان لرستان در سال آینده برگزار خواهد شد که در این راستا کمیته‌هایی در استان تشکیل شده است.

محمودوند برگزاری یادواره‌های شهدا، چاپ کتب مرتبط با خاطرات شهدا و دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ساخت کلیپ و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری را بخشی از فعالیت‌های این کمیته‌ها بیان کرد.

انتهای پیام
captcha