رفع مشکلات آموزش و پرورش زمان‌بر است
کد خبر: 4104775
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

رفع مشکلات آموزش و پرورش زمان‌بر است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه خلأهایی در همکاری آموزش و پرورش وجود دارد که در حال رفع این خلأها هستیم، گفت: برخی انتظار دارند که مشکلات آموزش و پرورش یک شبه حل شود در صورتی که رفع بسیاری از مشکلات زمان‌بر است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 14 آذرماه در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و این اداره‌کل گفت: خلأهایی در همکاری آموزش و پرورش وجود دارد که در حال رفع این خلأها هستیم.

وی با بیان اینکه برخی انتظار دارند که مشکلات آموزش و پرورش یک شبه حل شود در صورتی که رفع بسیاری از مشکلات زمان‌بر است، گفت: برای بهینه‌سازی برنامه‌ها باید موانع بر طرف شود.

عسکری در ادامه با اشاره به اجلاس اخیر آموزش و پرورش و حوزه که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: در این اجلاس وزیر آموزش و پرورش از فارس به عنوان یک استان پیشرو در پیشبرد اهداف سند تحول بنیاد نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین در پایان یاد شهید حجت‌الاسلام مؤیدی را گرامی داشت و گفت: مادر این شهید بزرگوار دغدغه‌هایی در خصوص تعلیم و تربیت داشتند که خواسته‌های ایشان را شنیدیم و در دستور کار شورای معاونان قرار دادیم.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: استان فارس در طرح امین از جمله استان‌های برتر کشور است که جای خرسندی است.

انتهای پیام
captcha