آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین طرح ملی تلاوت در کرج
کد خبر: 4108116
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین طرح ملی تلاوت در کرج

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم البرز گفت: مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن شباب الرضا(ع) در کرج آغاز شد.

طرح ملی تلاوت قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، زهرا قمی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن البرز، با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره این طرح در استان، گفت: به دلیل استقبال صورت گرفته در سطح کشور فرصتی دوباره برای جاماندگان این دوره در نظر گرفته شده است، لذا دختران و پسران ۸ تا ۱۵ سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای طرح ملی تلاوت به نشانی melitelavat.ir در این دوره نام‌نویسی کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن، شباب‌الرضا(ع) در کلاس‌های تخصصی قرآن شامل حفظ، مفاهیم و تلاوت حضور پیدا می‌کنند که طی آن به کشف استعدادهای نهفته قرآنی آنها پرداخته خواهد شد.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن البرز گفت: کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و این طرح برای دانش‌آموزان یک فرصتی است که طی آن اساتید آخرین اصول فراگیری قرآن را به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

یادآور می‌شود، مرحله دوم ثبت‌نام یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) در کشور آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha