جلسه توجیهی مؤسسات مجری طرح «۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ» تفت برگزار شد
کد خبر: 4116709
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

جلسه توجیهی مؤسسات مجری طرح «۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ» تفت برگزار شد

جلسه توجیهی طرح «۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ»، صبح امروز، سوم بهمن‌ماه در شهرستان تفت برپا شد.

جلسه توجیهی طرح «۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ» در شهرستان تفتمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی طرح «۴ هزار شهید ۴ هزار حافظ» در شهرستان تفت، گفت: با توجه به اینکه فرایند تبلیغات و ثبت‌نام این طرح از دی‌ماه آغاز شد، اما لازم بود که با سپری شدن قریب به یک ماه، جلسه‌ توجیهی با حضور مؤسسات معین و مجری شهرستان تفت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه فوق صبح امروز، سوم بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت و همراهی روح‌الله مطهریان، دبیر اجرایی این طرح برگزار شد، افزود: طی این جلسه مشکلات، پیشنهادات و انتقادات مؤسسات معین و مجری مطرح و به ابهامات، پاسخ داده شد.

شایق با ابراز خرسندی از جدیت شهرستان تفت در تبلیغات و حجم بالای ثبت‌نام‌کنندگان شهرستان در این طرح، اضافه کرد: امیدواریم همچنان که در ابتدای امر شهرستان تفت با قوت در اجرای این طرح همراه بوده است در استمرار آن نیز همانگونه باشد.

وی ادامه داد: طی این جلسه دو پیشنهاد از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مطرح شد؛ برگزاری جشنواره قرآنی در سطح منطقه و شهرستان‌های در قالب مسابقه پس از حفظ هر پنج جزء و در نظر گرفتن تشویقات لازم برای حضور و شرکت اتباع و اهل سنت در این جشنواره.

شایق اضافه کرد: پیشنهادات مطرح شده در جلسه هیئت مدیره اتحادیه مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.  همچنین مقرر شد تا جلسه‌ای در مرکزیت استان با فرماندار و امام جمعه تفت برگزار شود.

وی یادآور شد: در نوبت عصر امروز نیز جلسه توجیهی با حضور مؤسسات معین و مجری در شهرستان مهریز برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha