تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جایزه بزرگ فیلم مستند، عکس و نماهنگ راهپیمایی اربعین
کد خبر: 4116875
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جایزه بزرگ فیلم مستند، عکس و نماهنگ راهپیمایی اربعین

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان مهلت ارسال آثار به اولین جایزه بزرگ فیلم مستند، عکس و نماهنگ راهپیمایی اربعین حسینی را تمدید کرد.

راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از اصفهان، مهلت ارسال آثار به اولین جایزه بزرگ فیلم مستند، عکس و نماهنگ راهپیمایی اربعین حسینی که پیش‌تر تا پایان دی‌ماه سال جاری اعلام شده بود، تا 10 بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

اولین جایزه بزرگ فیلم مستند، عکس و نماهنگ راهپیمایی اربعین حسینی از سوی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان، اسفندماه سال جاری همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار می‌شود.

ایجاد ظرفیت‌های هنری در راستای شناخت صحیح از فرهنگ عاشورا و راهپیمایی اربعین به‌منظور رسیدن به حیات معقول و طیبه، از جمله اهداف این جشنواره بیان شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سه بخش حرفه‌ای (فیلم مستند، عکس و مجموعه عکس و نماهنگ)، مردمی (عکس، فیلم مستند و نماهنگ) و ویژه (فیلم مستند و نماهنگ) به‌صورت حضوری یا از طریق سایت جشنواره به نشانی https://isfahan.atabat.org ارسال کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط ارسال آثار می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت جشنواره، با دبیرخانه فراخوان به شماره ۰۳۱۳۶۶۳۸۵۳۴ تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۱۳۶۹۹۷۰۵۵ در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و سروش پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha