توسعه خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است
کد خبر: 4117426
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
آیت‌الله العظمی سبحانی:

توسعه خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است

یکی از مراجع معظم تقلید شیعه گفت: خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است و آشنایی با قرآن و حفظ آن مصونیت به اهل قرآن می‌دهد که کمتر لغزش پیدا می‌کنند.

آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع معظم تقلید شیعه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع معظم تقلید شیعه،  امروز ششم بهمن در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: باید جوانان را با قرآن و معارف اسلامی آشنا کنیم که این امر موجب عدم تضعیف اعتقادات آنان و ایجاد مصونیت خواهد شد.

ایشان تأکید کرد: خدمات قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم است و آشنایی با قرآن و حفظ آن مصونیت به اهل قرآن می‌دهد که کمتر لغزش پیدا می‌کنند.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: بحث‌های قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه است و از این بابت قدردان این وزارت خانه هستیم.

رئیس مؤسسه امام صادق(ع) تصریح کرد: تعداد زیادی از ناشران دینی در قم هستند و تقاضا دارند مشکل کاغذ چاپخانه‌ها حل شود تا رکود کار ناشران قم مرتفع شود.

ایشان بیان کرد: ناشران در مورد کاغذ باید از حمایت‌های ویژه وزارت ارشاد برخوردار شوند تا کارگران چاپخانه‌ها و صحافی‌ها بیکار نشوند.

آیت‌الله سبحانی با بیان این که قم بعد از تهران مهمترین ناشران را دارد و صد‌ها چاپخانه در قم فعالیت می‌کنند. تأکید کردند: فعالیت‌های قرآنی باید تقویت شود و توجه به این عرصه مهم است.

انتهای پیام
captcha