مسجدالاقصی با اعتقادات مسلمانان گره خورده است
کد خبر: 4118683
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
خطیب مسجدالاقصی:

مسجدالاقصی با اعتقادات مسلمانان گره خورده است

شیخ عکرمه صبری با تأکید بر ارتباط دینی همه مسلمانان با مسجدالاقصی، خواستار ایفای نقش علمای مسلمان برای آگاه ساختن مردم از جایگاه این مسجد مبارک در نزد خداوند و دین اسلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الخبر، شیخ عکرمه صبری، خطیب و امام جماعت مسجدالاقصی، ضمن تأکید بر ارتباط دینی همه مسلمانان جهان با مسجدالاقصی و تقدیر از نقش رسانه‌ها برای پوشش حوادث مرتبط به این مسجد، از علما خواست تا نقش خود را در راستای آگاه کردن مردم از جایگاه مسجدالاقصی در نزد خداوند و دین اسلام، ایفا کنند.

شیخ عکرمه صبری در نشستی با علما که توسط انجمن علمای فلسطین در استانبول برگزار شد، گفت: صهیونیست‌ها در سکوت جنایات خود را مرتکب می‌شدند و آنچه در جنین اتفاق افتاد فقط نشان دهنده نفرت آنها و مصمم بودن آنها برای مبارزه با مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: این جنایات آشکار نشان دهنده وحشیگری اشغالگری است و آینده است که برای مسجدالاقصی تدارک دیده‌اند. این اقدامات ما را بر آن می‌دارد تا به خطری آگاه شویم. وی از علمای مسلمان خواست تا مردم را برای یاری مسجدالاقصی برانگیزند.

شیخ عکرمه صبری تأکید کرد: ما مسلمانان هر فردی را که عاشق مسجدالاقصی باشد اهل مسجدالاقصی می‌دانیم، حتی اگر خارج از فلسطین باشد چرا که همراهی و پیوند ما با این مسجد مبارک یک پیوند دینی و اعتقادی است.

وی خاطرنشان کرد: جهان اسلام از طریق مسجدالاقصی با فلسطین پیوند خورده است و از همین رو صهیونیست‌ها قطع این ارتباط را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام
captcha