به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس طی پیامی از حضور پرشور و پرمعنای مردم ولایتمدار و قهرمانپور استان فارس و شهر مقدس شیراز قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، حضور بیدریغ و میلیونی شما، بندگان صالح خدا و انسانهای آگاه و مؤمن که به خیابانها آمدید، به جهان اعلام کرد که این ملت بزرگ از مسیر حق و حقانیت بازنخواهد گشت و پرچم بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنهای(مدظله العالی) و شهیدان قافله عشق را تا ابد در اهتزاز نگاه خواهد داشت.
خسته مباد گام ای الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگیتان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بد دلان و بدخواهان را عرصه پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت میآرایید.
پیام این حضور بی بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلّه پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.
سربازان ولایت در سپاه استان فارس خداوند قادر متعال را بخاطر هدایت و دست رحمتش برسر این کشور و این ملت سجده شکر را به جای آورده و همچون قطره یی از این اقیانوس، از یکایک آحاد مردم عزیز تشکر مینمایند.
این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را میبایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.
انتهای پیام