کد خبر: 4121341
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

فرمانده سپاه فجر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس طی پیامی از حضور پرشور و پرمعنای مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس طی پیامی از حضور پرشور و پرمعنای مردم ولایت‌مدار و قهرمان‌پور استان فارس و شهر مقدس شیراز قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی‌، حضور بی‌دریغ‌ و میلیونی‌ شما، بندگان‌ صالح‌ خدا و انسان‌های‌ آگاه‌ و مؤمن‌ که‌ به‌ خیابان‌ها آمدید، به‌ جهان‌ اعلام‌ کرد که‌ این‌ ملت‌ بزرگ‌ از مسیر حق و حقانیت بازنخواهد گشت‌ و پرچم‌ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌ خمینی‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و شهیدان‌ قافله‌ عشق‌ را تا ابد در اهتزاز نگاه‌ خواهد داشت.

 خسته مباد گام ‌ای الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ نیاز،‌ صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.

 پیام این حضور بی بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلّه‌ پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.

 سربازان ولایت در سپاه استان فارس خداوند قادر متعال را بخاطر هدایت و دست رحمتش برسر این کشور و این ملت سجده شکر را به جای آورده و همچون قطره یی از این اقیانوس، از یکایک آحاد مردم عزیز تشکر می‌نمایند.

این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را می‌بایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.

انتهای پیام
captcha