سه شهید در درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها در غرب نابلس
کد خبر: 4127610
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

سه شهید در درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها در غرب نابلس

سه جوان فلسطینی در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به خودرو آنها در غرب نابلس به شهادت رسیدند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست در ایست و بازرسی صره در غرب نابلس خودرو حامل 3 جوان فلسطینی را به گلوله بسته و آنها را به شهادت رساندند. به گفته منابع محلی یک جوان فلسطینی نیز که هویت او هنوز مشخص نیست، از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده است.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز پس از تیراندازی نیروهای اشغالگر به سوی آنها در نزدیکی نابلس، شهادت 3 شهروند فلسطینی را تأیید کرده است.

امیر بوخبوط، خبرنگار نظامی اسرائیلی از شهادت 3 جوان فلسطینی در جریان کمین نظامیان تیپ گولانی در تقاطع صره در شهر نابلس خبر داد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: یک گشتی از تیپ گولانی با انجام آنچه «عملیات پیش‌دستانه» توصیف می‌شود، به سوی سه مرد مسلح که به یک پایگاه نظامی حمله کردند تیراندازی کردند. این اطلاعات توسط هیچ منبع دیگری تأیید نشده است.

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی به دستگیری جوان چهارم در محل نیز اشاره کرده است؛ و بر اساس این ادعا درگیری مسلحانه بین نیروهای ارتش و مردان جوان بدون ایجاد تلفات بین ارتش رخ داد.

ارتش رژیم صهیونیستی تصویری از سه قبضه اسلحه ام 16، یک قبضه کلت کمری و چندین فشنگ را که در اختیار چهار جوان بود، منتشر کرده است.

انتهای پیام
captcha