اولین جشنواره مردمی «محله‌ امام رضایی‌ها» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4144700
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

اولین جشنواره مردمی «محله‌ امام رضایی‌ها» در قم برگزار می‌شود

دبیر اولین جشنواره مردمی «محله‌ امام رضایی‌ها» گفت: این جشنواره همزمان با ایام سراسر نور دهه کرامت و در آستانه‌ میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت رضا(ع)، به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی در قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد قادری، دبیر اولین جشنواره مردمی «محله‌ امام رضایی‌ها»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی گروه جهادی شهید شفیعی، حجت‌الاسلام احمد قادری، دبیر اولین جشنواره مردمی «محله‌ امام رضایی‌ها» طی سخنانی گفت: همزمان با ایام سراسر نور دهه کرامت و در آستانه‌ میلاد امام مهربانی‌ها، حضرت رضا(ع)، به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را یکی از نیازهای امروز جامعه‌ دینی برشمرد و با تأکید بر تداوم نشاط انقلابی در فضای اجتماعی جامعه بیان کرد: خدای مهربان را شاکریم که ما را از محبان و دوستان اهل بیت پیامبر رحمت قرار داد تا شادی‌ها و عزاداری‌هایمان، همنوا با حضرات معصومین(ع) باشد.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی میهمان و سخنران برنامه را حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌ابوالقاسم دولابی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور روحانیت و عضو مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد و افزود: در این برنامه، خادمان بارگاه بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور خود و رونمایی از پرچم مطهر حرم، فضای جشنواره را معنوی خواهند کرد.

وی همخوانی سرودهای «بابا رضا»، «مهر خواهر برادری» و «دختر ایران» توسط نوجوانان حاضر در برنامه را از بخش‌های مورد علاقه حاضران دانست و گفت: حسن برخورداری در این جشنواره به مدیحه‌سرایی و گروه سرود دختران بهشت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، این جشنواره مردمی به همت گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و همسایگان محله بنیاد، روز سه‌شنبه، ۹ خردادماه، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در قم، بلوار شهید کریمی، کوچه ۱۳، جنب بوستان نغمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha