تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در لرستان
کد خبر: 4145486
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از تمدید ثبت‌نام برای حضور در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

تقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستانتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام برای حضور در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در این استان همزمان با سراسر کشور، گفت با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و تمدید زمان ثبت‌نام انتظار می‌رود شاهد افزایش شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به مشابه سال قبل باشیم.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقات ۱۵ خردادماه بود که به درخواست جامعه قرآنی تمدید شده است، اضافه کرد: بر همین اساس، زمان ثبت‌نام در رشته‌های آوایی و نغماتی شامل رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی تا ساعت ۲۴ دوشنبه، ۲۲ خردادماه جاری تمدید شده است.

دریکوندی با بیان اینکه ثبت‌نام این مسابقات از طریق سامانه quraniran.ir انجام می‌شود، گفت: ثبت‌نام برای مخاطبان رشته‌های معارفی نیز تا پایان روز ۳۱ خرداد تمدید شده است.

انتهای پیام
captcha