مراکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در استان‌ها تشکیل نشده است
کد خبر: 4146026
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

مراکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در استان‌ها تشکیل نشده است

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس با اشاره به خبرهای قبلی مبنی بر راه‌اندازی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)، گفت: هنوز اساسنامه و برنامه عملیاتی این مراکز ارسال نشده است.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه  تشکل‌های قرآن و عترت استان فارسجمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه  تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا، در پاسخ به آخرین وضعیت تشکیل مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در این استان گفت: بنا بود که همزمان با سراسر کشور مراکز تخصصی نیکوکاری قرآنی در سالروز ولادت امام رضا(ع) در استان‌ها تشکیل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز اساسنامه و برنامه عملیاتی این مراکز از سوی اتحادیه کشوری به استان‌ها ابلاغ نشده است، بنابراین این مراکز هنوز در هیچ استانی ازجمله استان فارس تشکیل نشده است.

پارسا با بیان اینکه در استان فارس هیئت مدیره مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی معرفی شده‌اند، گفت: این هیئت مدیره همان اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس هستند البته کمی تغییرات در آن ایجاد شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت فارس تأکید کرد: قطعاً به محض اینکه اساسنامه و دستورالعمل اجرایی مرکز تخصصی نیکوکاری قرآنی از سوی تهران اعلام شود، ما کار آن را در استان فارس آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس نیز گفت: تاکنون چند نفر را برای این سمت  انتخاب کرده‌ایم اما هنوز جلسه انتخاب مدیرعامل جدید تشکیل نشده است و به محض تشکیل و انتخاب مدیرعامل جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پارسا همچنین در خصوص تخصیص دفتر اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآن و عترت فارس در مسجد نصیرالملک شیراز نیز گفت: مسجد دارای محدودیت‌هایی است و نمی‌توان از آن به عنوان دفتر اتحادیه استفاده کرد لذا به دنبال پیدا کردن مکانی در جای دیگری هستیم.

انتهای پیام
captcha