قدردانی مدیرکل اوقاف اصفهان از حضور پررنگ بانوان در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4152563
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

قدردانی مدیرکل اوقاف اصفهان از حضور پررنگ بانوان در مسابقات سراسری قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بانوان بیش از نیمی از متسابقان مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را تشکیل می‌دهند، گفت: این حضور پررنگ و برجسته نشان‌دهنده اقبال و اهتمام این قشر به فعالیت‌های قرآنی است.

محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهانحجت‌الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان اظهار کرد: مجموع تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در دو بخش آوایی و معارفی که بالغ بر چهار هزار نفر می‌شوند، نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب داوطلبان از این دوره مسابقات و قرار گرفتن اصفهان در جمع استان‌های برتر به لحاظ تعداد ثبت‌نام‌کنندگان است.

وی افزود: در میان ثبت‌نام‌کنندگان، حضور بانوان بسیار پررنگ و برجسته است، به‌گونه‌ای که در هر دو بخش آوایی و معارفی، بیش از نیمی از متسابقان را تشکیل می‌دهند که نشان‌دهنده اقبال و اهتمام آنان به انجام فعالیت‌های قرآنی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان، از 8 تیرماه در شهرستان لنجان آغاز شده است و تا 28 تیر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این برنامه‌ریزی انجام شده تا در مناطقی که فاصله دورتری از مرکز استان دارند، برای بازدید از روند برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات و گفت‌وگو با ناظران، داوران و متسابقان حضور پیدا کنیم.

بلک با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات در امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: در این مرحله تلاش کردیم تا عموم مردم نیز شاهد و ناظر مسابقات باشند، ولی به‌دلیل شرایط محیطی و زمان برگزاری رقابت‌ها ممکن است از حضور حداکثری مردم محروم باشیم که تلاش می‌کنیم در ادامه مسابقات و مراحل بعدی، این حضور را تقویت و تمهید بیشتری برای آن فراهم کنیم. البته با توجه به اینکه در دهه ولایت قرار داریم، استقبال مردم از برنامه‌ها و آیین‌های بقاع متبرکه بیشتر است.

وی از ثبت‌نام‌کنندگان درخواست کرد همان‌طور که در مرحله ثبت‌نام، حضور فعال و پررنگی داشتند، کرسی‌های مسابقه را نیز خالی نگذارند تا رقابت تمام و کمال انجام شود و در سطوح بالاتر نیز امتیازات لازم برای استان به دست بیاید.

انتهای پیام
captcha