برگزاری کارگاه آموزشی «ولایت‌پژوهی» در فارس
کد خبر: 4154594
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

برگزاری کارگاه آموزشی «ولایت‌پژوهی» در فارس

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری کارگاه آموزشی «ولایت‌پژوهی» تا ۲۶ تیر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان قاسمی، مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارسحجت‌الاسلام والمسلمین احسان قاسمی، مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دینی و اعتقادی در مناسبت‌های سال، گفت: در راستای سیاست تعمیق باور‌های دینی که یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، در مناسبت‌های مذهبی کارگاه‌های آموزشی برای اقشار تأثیرگذار جامعه و عموم مردم برگزار می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی فاطمه پژوهی با محوریت بررسی سیره زندگی حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه، برگزار شد، اضافه کرد: در نیمه شعبان کارگاه آموزشی «موعودپژوهی» با حضور ۹۰۰ شرکت‌کننده در راستای آموزش مباحث مهدویت و امام شناسی برگزار شد.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، دهه ولایت و امامت را مورد توجه قرار داد و افزود: کارگاه آموزشی «ولایت‌پژوهی» به مناسبت این ایام با حضور ۱ هزار و ۳۰۰ نفر از افراد مؤثر به ویژه فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش فارس از ابتدای این دهه آغاز شده و تا ۲۶ تیر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در تمامی شهرستان‌های استان فارس براساس درس‌نامه مشخص شده در حال برگزاری است، اظهار کرد: نقش و اهمیت ولایت در حکومت اسلامی به صورت تعاملی با شرکت‌کنندگان و پرسش و پاسخ در دوره ولایت‌شناسی آموزش داده می‌شود و منابعی برای مطالعه بیشتر به مخاطبان معرفی خواهد شد.

قاسمی در ادامه از برگزاری دوره عاشوراپژوهی به مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: کارگاه بعدی به صورت هماهنگ استانی در ایام محرم با عنوان عاشورا پژوهی برگزار می‌شود.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در پایان سخنان خود تأکید کرد: گواهی ضمن خدمت برای کارکنان دولتی شرکت کننده در کارگاه‌های آموزشی صادر می‌شود و افراد توانمند پس از شناسایی به برنامه بعدی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha