آغاز مراسم تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) + فیلم
کد خبر: 4162867
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

آغاز مراسم تشییع شهدای حرم شاهچراغ(ع) + فیلم

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دقایقی پیش از میدان شهدا شیراز آغاز شد.

تشییع شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع)، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) دقایقی پیش از میدان شهدا شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) آغاز شد.

این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، هیئت های مذهبی، علما، طلاب، روحانیون و مسئولان استانی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه این مراسم گفت: پیکر شهید «غلام‌عباس عباسی» که از خادمان افتخاری حرم شاهچراغ(ع) بوده است در حرم مطهر و پیکر شهید «محمد جهانگیری» در زادگاهش، روستای کناره مرودشت به خاک سپرده خواهد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس بر پیکر شهدا نماز اقامه خواهد کرد و سپس پیکر مطهر شهید عباسی در کنار قبور سایر شهدای حرم آرام می‌گیرد و پیکر شهید جهانگیری نیز برای مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری به زادگاهش منتقل می‌‌شود.

پیش از این بنا بود که پیکر هر دو شهید در حرم شاهچراغ(ع) به خاک سپرده شود اما به درخواست خانواده شهید محمد جهانگیری، پیکر این شهید بزرگوار در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

یادآور می‌شود، در حادثه تروریستی یکشنبه، 22 مردادماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، 2 نفر شهید و 6 نفر مصدوم شدند که در روز بعد دو نفر از مصدومان از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام
captcha