خبرهای خوشی درباره پرنده‌های بدون‌سرنشین در راه است
کد خبر: 4167176
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
امیر سرتیپ واحدی:

خبرهای خوشی درباره پرنده‌های بدون‌سرنشین در راه است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در آینده نزدیک خبر‌های خوبی از دستاورد‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون‌سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد که موجب خرسندی ملت ایران می‌شود.

امیر سرتیپ واحدی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش شامگاه روز دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر خلبان محمد نوژه و شهدای نیرو‌های هوایی و دریایی همدان، با اشاره به ساخت هواپیما‌های بدون‌سرنشین از جمله کمان ۱۲ و کمان ۲۲ در نیروی هوایی ارتش گفت: در آینده نزدیک خبر‌های خوبی از دستاورد‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه پرنده‌های بدون‌سرنشین اطلاع‌رسانی خواهد شد که موجب خرسندی ملت ایران می‌شود.

وی افزود: سربازان ملت ایران در نیروی هوایی ارتش با تمام وجود در راستای ارتقای توان عملیاتی تلاش می‌کنند و پیشرفت نیرو و به روز بودن آن در دستور کار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: براساس اعلام سلسله مراتب، پیشرفت خوبی در نیروی هوایی رخ داده است و با محقق شدن بخشی از فرمان فرماندهی کل قوا(مدظله‌العالی) در رابطه با ارتقای این نیرو، این توفیقات کافی نیست و باید روز به روز و بیش از پیش پیشرفت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با تلاش جوانان و پای‌کار بودن سربازان ولایت در نیروی هوایی می‌توان به نیروی هوایی دانشمند و در تراز انقلاب دست یافت.

انتهای پیام
captcha