طوفان‌ الاقصی؛ رسواکننده حقوق بشر غربی
کد خبر: 4194769
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
حجت‌الاسلام نواب تأکید کرد:

طوفان‌ الاقصی؛ رسواکننده حقوق بشر غربی

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: عملیات طوفان‌ الاقصی نشان داد که شعارهای حقوق بشری غربی پوچ و توخالی هستند، چون به جای اینکه طرف حق را بگیرند از باطل دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در گفت‌وگو با ایکنا، درباره تأثیر عملیات طوفان‌ الاقصی بر رسواسازی ماهیت واقعی حقوق بشر غربی اظهار کرد: خداوند متعال در مهندسی جهان به‌گونه‌ای عمل کرده که همیشه حق حاکم باشد و ظلم پایدار نماند. حق به نفع عموم است و بدانیم هرآنچه که از سنت الهی فاصله می‌گیرد محکوم به شکست است و لذا همه چیز باید حول محور سنت الهی در گردش باشد.

وی افزود: ظالم تا ابد نمی‌تواند به مظلوم زور بگوید و او را تحت ظلم قرار دهد؛ طبق سنت الهی قدرت مظلوم بر ظالم می‌چربد و دیری نخواهد پایید حکومت ظلم از هم می‌پاشد. اتفاقی که در غزه در جریان است مقابله جبهه حق علیه باطل است و اینکه مظلومان علیه ظالمان دست به خروش زده‌اند و می‌خواهد ظالم و جنایتکاری که بیش از 70 سال سرزمین‌شان را تحت اشغال درآورده از بین ببرند و خداوند وعده پیروزی را به مظلومان و حق‌طلبان داده و ان‌شاءالله این اتفاق رخ خواهد داد.

روسیاهی حقوق بشر غربی

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه حقوق بشر غربی در برابر جنایت‌های فراوان رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده است، اظهار کرد: اتفاقاتی که در غزه در جریان است قلب هر انسان آزاده‌ و حق‌طلبی را به درد می‌آورد ولی حقوق بشر غربی در برابر این جنایت‌ها هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد بلکه باطل یعنی رژیم صهیونیستی را حق می‌داند.

حجت‌الاسلام نواب ادامه داد: مردم غزه با مقاومتی که از خود نشان داده‌اند، اثبات کردند برای دستیابی به حق‌ خود و آزادسازی سرزمین‌های خود از اشغال رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی حاضرند جان خود را تقدیم آرمان‌های‌شان کنند و شهادت را به مثابه بالاترین افتخار در راه دستیابی به حق طلب می‌کنند.

وی با بیان اینکه سکوت سازمان‌های حقوق بشری اصلاً قابل پذیرش نیست، اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید نسبت به شکسته شدن سکوت نهادهای حقوق بشری اقدام کنند. با اتحاد جهان اسلام به راحتی می‌توان رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی و توقف تجاوزها کرد.

ضرورت اتحاد جهان اسلام در حمایت از فلسطین

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: دولت‌های مسلمان باید توقف روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی را دنبال کنند و این بهترین اقدامی است که می‌تواند رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی را از پای درآورد.

حجت‌الاسلام نواب در پایان تأکید کرد: با اتحاد جهان اسلام می‌توان تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کرد و دست جنایتکاران، ظالمان و مستکبران را از سلطه بر دنیا و ملت‌های مظلوم کوتاه کرد . دراین راستا نباید از وحدت و همگرایی اسلامی غفلت کرد. امروز فلسطین نیازمند حمایت تمام کشورهای مسلمان است و صرفا با اعلام موضع و صدور بیانیه اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و نیاز امروز فلسطین اقدامات هماهنگ عملی جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی است. 

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha