راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش اقتدار ملی در مقابل جبهه استکبار جهانی + صوت
کد خبر: 4198998
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
انبارلویی مطرح کرد:

راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش اقتدار ملی در مقابل جبهه استکبار جهانی + صوت

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مردم جهان ایستاده‌اند تا اقتدار و قدرت ملی را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن نظاره کنند، تصریح کرد: ما 22 بهمن را در حالی برگزار می‌کنیم که باید بیش از گذشته، اقتدار ملی را در برابر آمریکا و استبداد و استکبار جهانی نشان دهیم.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اهمیت حضور پرشور مردم در 22 بهمن، گفت: امسال وارد چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم. آوازه قدرت اسلام و جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، دلیل ایستادگی در برابر سیاست‌های تجاوزگرانه آمریکا بیش از سال‌های گذشته است. مردم جهان ایستاده‌اند تا اقتدار ملی و قوت ملی را در راهپیمایی عظیم 22 بهمن نظاره کنند.

وی ادامه داد: شما امسال شاهد رویدادی عظیم تاریخی هستید و آن، مقاومت مردم فلسطین دربرابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و ظهور قدرت اسلام در محور مقاومت و صفوف مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن است. از همه مهمتر مسئله قیام ملت‌ها در پنج قاره جهان علیه مظالم صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری رود اردن است.

 جنایت و نسل‌کشی بیش از 130 روز رژیم صهیونیستی 

انبارلویی با اشاره به جنایت و نسل‌کشی بیش از 130 روزه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بیان کرد: اینک اعتراضات جهانی علیه مظالم آمریکا و اسرائیل در تمامی مناطق جهان دیده می‌شود، بنابراین، ما 22 بهمن را در حالی برگزار می‌کنیم که باید بیش از گذشته، اقتدار ملی را در برابر آمریکا و استبداد و استکبار جهانی نشان دهیم.



عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که حضور پرشور در 22 بهمن چه میزان می‌تواند مقدمه‌ای برای برگزاری انتخابات پرشور باشد، گفت: تصویری که در 22 بهمن و حضور خود در صحنه‌ها و رقابت‌های سیاسی نشان می‌دهیم، مقدمه‌ای برای حضور مردم در 11 اسفند، روز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

وی تصریح کرد: از هم اکنون تحرکات مردمی را در احزاب، گروه‌ها و جبهه‌ها می‌بینم که آمادگی خود را برای مشارکت بیشتر و رقابت منطقی و قوی نشان می‌دهند و افق آینده بیش از گذشته روشن است. امیدوارم در 11 اسفند، شاهد مشارکت حداکثری، پای صندوق‌های رأی باشیم.

تطهیر رژیم پهلوی با آب هفت دریا محال است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که حضور قدرتمند و قوی در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی چه میزان از شکست پروژه تطهیر پهلوی حکایت می‌کند، افزود: اگر بخواهیم تاریخ ننگین دوران پهلوی را که دوران وابستگی و لگدمال شدن استقلال و تجزیه کشور است را تطهیر کنیم، هیچ‌گاه نخواهیم توانست با آب هفت دریا آن را تطهیر کنیم و امکان ندارد مردم ایران ظلم‌ها و ستم‌های دوران پهلوی را فراموش کنند. 

وی با تأکید بر اینکه ایرانیان و جهانیان می‌دانند در دوران پهلوی چه حوادث ناگواری رخ داد و استقلال و آزادی ملت به فنا رفت، اضافه کرد: ملت ایران با قیام تاریخی خود به رهبری امام خمینی(ره) توانستند ستم پهلوی و طاغوت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از تاریخ ایران پاک کنند و موفق به ایجاد حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی شوند.

کد

انبارلویی در پایان تصریح کرد: ملت ایران بیش از 45 سال است که در برابر استعمار، استبداد و استکبار جهانی ایستاده است و با این ایستادگی و مقاومت و با وجود تحریم‌ها اما هر روز پیروزی بیشتری را در صفحات تاریخ زرین خود ثبت کرده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha