راهداران فارس با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی هستند
کد خبر: 4206014
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

راهداران فارس با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از بسیج شدن تمام امکانات و نیروهای این اداره‌کل به‌منظور خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

محسن عمادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن عمادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، امروز، 27 اسفندماه در مراسم آغاز به کار پویش ملی «چشم به راهیم» که در آستانه ایام نوروز در شیراز برگزار شد، با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از هموطنان خواست تا مقررات راهنمایی و رانندگی را به خصوص در ایام نوروز در جاده‌ها رعایت کنند تا شاهد بروز تصادفات جاده‌‌ای نباشیم.

وی با اشاره به تدارکات انجام شده برای ایام نوروز اظهار کرد: با تمام توان و امکانات خود اعم از ماشین‌آلات و نیروهای انسانی در خدمت زائران نوروزی هستیم و برای آسایش آنان تلاش می‌کنیم.

عمادی همچنین به اجرای پویش ملی «چشم به راهیم» اشاره کرد و افزود: این پویش سراسری به ابتکار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای سومین سال متوالی در سطح کشور و استان فارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پویش مذکور در استان فارس تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این پویش پیام فرهنگی عمیقی را به مسافران در جاده‌ها متبادار می‌کند زیرا عده‌ای چشم انتظار مسافران جاده‌ها هستند، بنابراین مسافران هم باید با رعایت مقررات و ایمنی‌های لازم سفر امنی را رقم بزنند.

انتهای پیام
captcha