برگزاری مرحله نهایی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران
کد خبر: 4209247
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

برگزاری مرحله نهایی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران

دبیر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران از برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور 125 متسابق خبر داد.

مسابقات قرآنعلیرضا دانش، دبیر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: مرحله مقدماتی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران طی 4 شب برگزار شد. 

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و از مجموع کل شرکت‌کنندگان 125 نفر به مرحله نهایی به تفکیک 50 بانو و 75 آقا به مرحله نهایی راه یافتند. 

دانش بیان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات با حضور 125 متسابق همزمان با شامگاه 19 فروردین ماه  برگزار خواهد شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در بخش بانوان در دو رده سنی زیر 18 سال در رشته‌های حفظ 5 جزء و حفظ جزء 30 و بالای 18 سال در رشته‌های حفظ کل و حفظ 15 جزء و در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در رشته قرائت تحقیق با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دبیر بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران تصریح کرد: از 50 شرکت‌کننده در بخش بانوان سه نفر در مرحله نهایی به عنوان برگزیده تقدیر خواهند شد. همچنین در بخش آقایان در رده سنی نوجوان از تعداد 30 متسابق و در رده سنی بزرگسالان از 45 متسابق هر کدام سه نفر به عنوان منتخب اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: داوری مرحله  نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن یادواره شهدای پایگاه شهید چمران توسط استاد محمد مشمول از قاریان بین المللی، استاد محمد جواد رجایی از داوران بین المللی، استاد حسین تقدمی صابری  و استاد رضا نوری انجام خواهد شد.

دانش گفت: این دوره از مسابقات ساعت 20.30 در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در  بلوار شهید مفتح شرقی، شهید مفتح شرقی ۲، شهید آرمان ۲۴  برگزار و تا ساعت 23 ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha