به گزارش ایکنا از فارس، در راستای برگزاری دومین اجلاسیه 15 هزار شهید استان فارس، دومین یادواره شهدای معلم و دانش آموز استان فارس امروز، 27 اردیبهشتماه در شیراز برگزار شد.
این مراسم با حضور بیش از 2 هزار معلم و همزمان با دهه کرامت در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد که در آن رونمایی از طرح پژوهشی «قلمهای نو، قدمهای نو»، با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ارشد استان فارس انجام شد.
رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در این اجلاسیه با اشاره به اهمیت جایگاه معلم گفت: نشان معلمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.
در ادامه این مراسم از خانوادههای شهدای فرهنگیان شیراز تجلیل شد. استان فارس با ۴۹۹ معلم و ۳هزارو ۷۱۳ دانشآموز شهید، نقش مهمی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتهاند.
انتهای پیام