عکس | اهدای نشان خادمی امامزاده محمد(ع) به استاندار لرستان
ابوطالب شفقت، استاندار لرستان عصر پنجشنبه، ۲۸ تیرماه با هدف زیارت حرم امامزاده محمد(ع) و بررسی مسائل و مشکلات مردم دربگنبد به کوهدشت سفر کرد و در جریان این سفر نشان خادمی امامزاده محمد(ع) به استاندار لرستان اهدا شد.