معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت توجه ویژه به خوزستان خواهد داشت، گفت: با توجه به وجود بنادر در منطقه، بحث غذا و دارو در این منطقه بسیار مهم است و کار زیادی در این زمینه داریم و باید همه ظرفیتها به کار گرفته شود تا با به کارگیری نیروهای بومی، نقطه ضعفها و کم و کاستیها در این دوره برطرف شوند.
کد خبر: ۴۰۲۲۰۴۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۸