گروه اجتماعی: به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه «حرم تا حرم» با شركت يك هزار و 200 دانش آموز در شهرستان بروجرد اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، به نقل از اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجرد، فرج الله شاهوردی زاده، رئيس اداره آموزش و پرورش بروجرد از حضور هزار و 200 دانش آموز اين شهرستان در مراسم حرم تا حرم خبر داد و افزود: در قالب اين مراسم هيئت های عزاداری دانش آموزی اين شهرستان با تجمع در مقابل امامزاده قاسم به طور هماهنگ به سمت امامزاده جعفر حركت و عزاداری كردند.
وی با اشاره به اينكه اين برنامه به مناسبت ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز شنبه، 24 فروردين برگزار شد، ادامه داد: در اين مراسم 40 هيئت عزاداری دانش آموزی حضور داشتند.