گروه انديشه: با همكاری اداره تبليغات اسلامی و آموزش و پرورش بروجرد، 20 گفتمان دينی با موضوع فاطمهشناسی در ايام فاطميه امسال در مدارس شهرستان بروجرد برگزار شد.
|
حجتالاسلام احمدرضا غلامی، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بروجرد در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه لرستان، از برگزاری 20 گفتمان دينی فاطمهشناسی در مدارس بروجرد خبر داد و گفت: اين گفتمانها با هدف آشنايی بيشتر نسل جوان با فضايل بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
وی ادامه داد: در اين گفتمانهای دينی كه با حضور چهار نفر از اساتيد برجسته گفتمان دينی برگزار شد، به سؤالات دانشآموزان نيز در اين زمينه پاسخ داده شد.
حجتالاسلام فرزاد منصوری، رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان سلسله نيز در گفتوگو با ايكنای لرستان، از بازديد 6000 نفر از نمايشگاه فرهنگی ريحانةالنبی(ص) در اين شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسيدن ايام فاطميه دوم و داير كردن نمايشگاه فرهنگی ريحانةالنبی(ص) شهرستان سلسله كه به مدت 10 روز در محل حسينيه شيفتگان امام حسين(ص) اين شهرستان داير بود تعداد شش هزار نفر از اقشار مختلف مردم از اين نمايشگاه فرهنگی بازديد كردند.
وی افزود: با نظرسنجی بهعمل آمده ميزان رضايت بازديدكنندگان مطلوب ارزيابی شده و اميد است اين فعاليت فرهنگی، مذهبی در ايام فاطميه هر سال تداوم داشته باشد.