نقش مسجد در برابر دسيسه‌ها و ناتوی فرهنگی تاثيرگذار است
کد خبر: 1256295
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

نقش مسجد در برابر دسيسه‌ها و ناتوی فرهنگی تاثيرگذار است

امام جمعه سنقر و كليايی با اشاره به نقش مساجد گفت مسجد سنگری در برابر طاغوت است و امروز می‌تواند در برابر دسيسه‌ها و ناتوی فرهنگی كه با آن مواجه هستيم مقابله كند.


گروه اجتماعی: امام جمعه سنقر و كليايی با اشاره به نقش مساجد گفت: مسجد سنگری در برابر طاغوت است و امروز می‌تواند در برابر دسيسه‌ها و ناتوی فرهنگی كه با آن مواجه هستيم مقابله كند.


به گزارش خبرگزاری بين المللی قرآن(ايكنا) شعبه كرمانشاه، روز گذشته، 19 تيرماه جلسه برنامه ريزی و هماهنگی اعضا هيئت امنا مساجد شهرستان سنقر و كليايی برگزار شد، در اين جلسه منوچهر پروينی، سرپرست فرمانداری اين شهرستان گفت: هيئت امنا مساجد می توانند با فراهم كردن بهترين لحظات معنوی برای روزه داران در مساجد به عنوان شورای طرح و برنامه ريزی نقش آفرينی كنند.


وی تصريح كرد: اميدواريم مردم با درك درست و صحيح ماه مبارك رمضان، بعد از اين ماه نيز عطوفت و مهربانيشان تداوم داشته باشد.


پروينی با اشاره به وجود بقعه امامزاده احمد(ع) در سنقر و معرفی آن به عنوان يكی از قطب های فرهنگی، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در ماه مبارك رمضان با عنوان طرح نشاط معنوی در صحن مطهر امامزاده احمد(ع) خبر داد.


در ادامه حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه سنقر و كليايی به فعال بودن فعاليت های مساجد اين شهرستان به بركت هيئت امنای آن اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامی به بركت مسجد شكل گرفت و نيروهايی كه تربيت شده در مساجد بودند با حمايت از معروف در مقابل منكر ايستادند و آن را نابود كردند.


وی تصريح كرد: با شكل گيری اين هسته های انقلابی در مساجد، مسجد سنگری شد در برابر طاغوت و امروز هم می تواند در برابر دسيسه ها و ناتوی فرهنگی كه با آن مواجه هستيم مقابله كند.


در پایان حجت الاسلام چراغی، رئيس اداره تبليغات اسلامی سنقر و كليايی با اشاره به آماده سازی فضای فيزيكی مساجد توسط هيئت های امنا، لزوم آماده سازی فضای معنوی مساجد را لازم و ضروری عنوان کرد.

captcha