رونمایی از لوح فشرده «ادعیة الرمضانیه» در غرفه اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان شرقی
کد خبر: 1367228
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

رونمایی از لوح فشرده «ادعیة الرمضانیه» در غرفه اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان شرقی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه جامعةالقرآن و العترت تبریز به نمایندگی از اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی حضور یافته و در این غرفه از نرم‌افزار «ادعیة الرمضانیه» در این غرفه رونمایی خواهد شد.

سیدمحمدحسین بلاغی، مسئول غرفه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با حضور اتحادیه در دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی کار خوبی است و مؤسسات با حضور در این نمایشگاه می‌توانند توانایی و دستاوردهای خود را به مخاطبان عرضه کرده و از تجربیات یکدیگر بهره گیرند.
خلأ حضور مؤسسات اتحادیه تشکل‌های قرآنی در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی
وی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای اولین سال است که به‌صورت کشوری برگزار می‌شود و بالطبع دارای نواقصی است، افزود: با توجه به وجود دو گروه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی و اتحادیه تشکل‌های قرآنی، مشاهده می‌شود که هیچ یک از مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه تشکل‌های قرآنی در این نمایشگاه حضور ندارند و مؤسسات و اتحادیه‌های استانی حاضر در نمایشگاه عملا نمی‌توانند از نزدیک با این مراکز و فعالیت آنها آشنا شوند.
بلاغی اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان در غرفه خود با همکاری مؤسسه جامعةالقرآن و العترت اقدام به عرضه لوح فشرده صوتی و تصویری ترتیل سور منتخب قرآن با صدای وحید غفران‌نیا کرده است.
وی افزود: رونمایی از لوح فشرده «ادعیة الرمضانیه» با محوریت دعاهای روزهای ماه رمضان، ابوحمزه ثمالی و ... با صدای وحید غفران‌نیا از دیگر فعالیت این اتحادیه در این نمایشگاه است.
وی در ادامه بیان کرد: عرضه لوح‌های فشرده دو کارگاه تخصصی «مهارت‌های القای معانی در تلاوت قرآن» با تدریس غلامرضا شاه‌میوه، در قالب چهار لوح فشرده و دوره تربیت معلم قرآن «آموزش قرآن به کودکان به روش استاد محسنی» در 14 لوح فشرده از دیگر کارهای این اتحادیه در این نمایشگاه است.
مسئول غرفه اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: عرضه لوح فشرده کارگاه آموزشی «اخلاق اسلامی» با تدریس عباس سلیمی در قالب دو لوح تصویری و ارائه گزارش از برنامه‌های بین‌المللی طارق تبریز از دیگر برنامه‌های این غرفه است.
وی در پایان با اشاره به وجود 14 حافظ کل قرآن در مؤسسه جامعةالقرآن و العترت تبریز، تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤسسه جامعةالقرآن و العترت تبریز تولید لوح فشرده تصویری برای 5 نفر از حافظان کل قرآن این مؤسسه است که در شبکه سیمای این استان نیز پخش شده است و این لوح‌های فشرده در این غرفه به نمایش گذاشته شده است.

مطالب مرتبط
captcha