جلد 13 یادداشت‌های استاد مطهری به زودی منتشر می‌شود/تدوین دو مجموعه از سخنرانی‌های استاد
کد خبر: 1405479
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
علی مطهری به ایکنا خبر داد:

جلد 13 یادداشت‌های استاد مطهری به زودی منتشر می‌شود/تدوین دو مجموعه از سخنرانی‌های استاد

گروه اندیشه: مدیر شورای نظارت بر نشر آثار استاد مطهری از انتشار جلد 13 یادداشت‌های شهید مطهری تا دو ماه آینده و در دست تدوین بودن دو مجموعه از سخنرانی‌های استاد خبر داد.

علی مطهری، مدیر شورای نظارت بر نشر آثار استاد مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از انتشار جلد 13 یادداشت‌های استاد مطهری تا حداکثر دو ماه آینده خبر داد.
مطهری گفت: این مجلد شامل مباحث متنوع و بسیار خوبی است که امیدواریم مورد توجه علاقه‌مندان به آثار استاد و علاقه‌مندان به مباحث اسلامی قرار گیرد.
مدیر شورای نظارت بر نشر آثار استاد مطهری همچنین از در دست تدوین بودن دو سری از مجموعه سخنرانی‌های استاد مطهری خبر داد و گفت: ایشان بحثی راجع به بردگی دارند که در انجمن اسلامی پزشکان مطرح شده و الان تا آن مقدار که نوارهای کاست آن موجود بوده، در دست تدوین است. 
وی «گریز از ایمان و گریز از عمل» را یکی دیگر از مجموعه سخنرانی‌هایی خواند که به همین شکل در دست تدوین است و گفت: این مجموعه نیز مباحثی بوده است که ایشان در مسجد جلیلی تهران مطرح کرده‌اند.
یادآور می‌شود، «طرح یادداشت‌های استاد مطهری» از جمله طرح‌هایی است که در انتشارات صدرا در دست انجام است و قصد دارد تا بر اساس یادداشت‌هایی که استاد مطهری به طور پراکنده داشته‌اند پژوهشگران را با موضوعات متنوع در حوزه کلام، فلسفه، عرفان، سیره معصومین(ع) و ده‌ها موضوع دیگر آشنا کند.

captcha