چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت در مشهد پایان یافت
کد خبر: 1407029
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
با معرفی نفرات برتر؛

چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت در مشهد پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با عنوان «بصائر» صبح امروز با معرفی نفرات برتر در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآنی بصائر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابعه از روز گذشته، 24 اردیبهشت‌ماه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در زائرسرای صندوق بازنشستگی شرکت ملی نفت ایران کار خود را آغاز کرده بود که این رقابت‌ها طی دو روز رقابت متسابقان در مشهد پایان یافت.

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ قرآن کریم و اذان با حضور 62 نفر از آقایان کارمند شرکت نفت مرکزی ایران و شرکت‌های تابع آن که شامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی می‌شود، از استان‌های فارس، کرمانشاه، ایلام، شیراز، قم، تهران و مشهد در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پس از داوری کاظم گرامی، سعید بیژنی و محمدجواد رجایی، از قاریان ممتاز کشورمان معرفی شدند.

در رشته قرائت تحقیق، مرتضی شرعی‌نژاد از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی) نفر اول شد و مجید عباس‌زاده از شرکت نفت و گاز ستاد مرکزی(تهران) جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و آرش سلطانی از شرکت نفت و گاز غرب(کرمانشاه) نفر سوم شد.

غلامعباس محمودی‌پور از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی)، علیرضا محمدی و یدالله احمدی هر دو از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی(فارس) به ترتیب عناوین اول تا سومی  رشته قرائت ترتیل این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رشته حفظ یک جزء نیز برگزیدگان خود را شناخت که امیر صفائی از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی)، سیدعباس ضیائی از شرکت نفت و گاز ستاد مرکزی(تهران) و علیرضا اسدخانی از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی) به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در رشته حفظ دو جزء، عباس مغدانی، سیدموسی حسینی و رحمان صادقی هر سه نفر از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی(فارس) عناوین اول تا سومی را به دست آوردند.

محمدقادری‌پور از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی(فارس) نفر اول، محمد کرمانی اول از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی) نفر دوم و
مجتبی مزگی‌نژاد از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی(فارس) نفر سوم رشته مفاهیم قرآن این دوره از مسابقات شدند.

رشته اذان نیز 4 برگزیده داشت که علی خوش‌خلق از شرکت نفت و گاز شرق(خراسان رضوی) نفر اول شد، مهدی سلیمانی از شرکت نفت و گاز سراجه قم(ستاد تهران) جایگاه دوم این دوره را به نام خود اختصاص داد و داوود فراهانی از شرکت نفت و گاز ستاد مرکزی(تهران) و خضر صحت‌پور از شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی(فارس) مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

captcha